Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Hoe kan ik betalingen doen aan D-identify
Online beveiligde betalingen
Visa, Mastercard, Maestro, Mister Cash, Paypal
Vooruitbetaling via bankoverschrijving
Na het versturen van je bestelling naar sales@d-identify.be kun je de betaling overmaken naar
Bank Branch : BNP Paribas
Account name: D-IDENTIFY BV
IBAN: BE03 0019 4100 7584
BIC: GEBABEBB
VAT: BE0792.876.119
30 dagen krediet
Voor bedrijven binnen de Europese Unie kunnen we een krediettermijn van 30 dagen faciliteren. We zullen contact opnemen met uw inkoopafdeling voor verificatie. Facturen moeten binnen 30 dagen worden betaald om
Bankfiliaal : BNP Paribas
Naam rekening: D-IDENTIFY BV
IBAN: BE03 0019 4100 7584
BIC: GEBABEBB
BTW: BE0792.876.119
Hoe kan ik contact opnemen met D-identify voor ondersteuning?
U kunt chatten met D-identify
Je kunt contact met ons opnemen via chat op deze website. Klik op de knop Chat rechtsonder op de pagina en onze technici zullen je helpen met je vragen.
Wanneer? Maandag tot vrijdag 9 AM tot 17:00 PM
Als er geen technicus beschikbaar is, kunt u het contactformulier invullen. Wij nemen dan binnen de volgende werkdag contact met u op.
U kunt D-identify contacteren
je kan bellen naar +32 (03) 780 17 06
Wanneer? Maandag tot vrijdag 9 AM tot 17:00 PM
U kunt een e-mail sturen naar D-identify
Stuur je technische vraag naar support@d-identify.be
Wij proberen zo goed mogelijk en binnen de 2 werkdagen te antwoorden op U vragen!
Wat is de typische levertijd?
D-identify BV houdt je te allen tijde op de hoogte van de levering via e-mail en stuurt je een trackingnummer zodra je bestelling is geboekt om af te halen.
Voor standaardartikelen op voorraad kun je erop rekenen dat we kunnen leveren
1 tot 3 werkdagen voor Benelux
5 tot 8 werkdagen voor andere Europese landen
Aangepaste items zoals Masterlock gegraveerde hangsloten of een Master key systeem voor de veiligheidshangsloten worden op bestelling gemaakt en nemen meestal 4 tot 6 weken in beslag.
Is het veilig om mijn creditcardnummer te gebruiken op D-identify?
Waarschijnlijk. We slaan je creditcardgegevens niet op (dat wordt gedaan door onze betalingsverwerker Stripe, de beste in de branche) en we zullen je persoonlijke gegevens nooit met iemand anders delen.
Mijn bestelling is nooit aangekomen?
Mijn bestelling is onvolledig of beschadigd aangekomen?
E-mail ons je bestelnummer en het ontbrekende artikel SKU naar support@d-identify.be,
Onze magazijnmedewerkers zijn getraind om GEEN beschadigde goederen te versturen.
Als D-identify de verzending door TNT organiseert verzekeren wij uw goederen altijd tegen verlies en beschadiging, als u de verzending zelf organiseert raden wij u aan om de waarde van de zending te verzekeren tegen verlies en beschadiging.
Vragen over producten
Kan D-identify mij helpen met de installatie?
JA, de meeste van onze producten worden geleverd met een uitgebreide video-installatiegids in de doos, zodat je het product meteen kunt gebruiken.
D-identify kan een team-view sessie plannen om uw IT-afdeling of de eindgebruiker wegwijs te maken in de software en indien nodig helpen bij het ontwerpen van bepaalde labels.
We kunnen installatie op locatie aanbieden in België en Nederland (prijs in overleg en afhankelijk van locatie en duur)