Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Hoe kan ik betalingen doen aan D-identify

Online beveiligde betalingen

Visa, Mastercard, Maestro, Mister Cash, Paypal


Vooruitbetaling via bankoverschrijving

Na het versturen van je bestelling naar sales@d-identify.be kun je de betaling overmaken naar

Bank Branch : BNP Paribas

Account name: D-IDENTIFY BV

IBAN: BE03 0019 4100 7584

BIC: GEBABEBB

VAT: BE0792.876.119


30 dagen krediet

Voor bedrijven binnen de Europese Unie kunnen we een krediettermijn van 30 dagen faciliteren. We zullen contact opnemen met uw inkoopafdeling voor verificatie. Facturen moeten binnen 30 dagen worden betaald om

Bankfiliaal : BNP Paribas

Naam rekening: D-IDENTIFY BV

IBAN: BE03 0019 4100 7584

BIC: GEBABEBB

BTW: BE0792.876.119

Hoe kan ik contact opnemen met D-identify voor ondersteuning?

U kunt chatten met D-identify

Je kunt contact met ons opnemen via chat op deze website. Klik op de knop Chat rechtsonder op de pagina en onze technici zullen je helpen met je vragen.

Wanneer? Maandag tot vrijdag 9 AM tot 17:00 PM

Als er geen technicus beschikbaar is, kunt u het contactformulier invullen. Wij nemen dan binnen de volgende werkdag contact met u op.


 

U kunt D-identify contacteren

je kan bellen naar +32 (03) 780 17 06

Wanneer? Maandag tot vrijdag 9 AM tot 17:00 PM


 

U kunt een e-mail sturen naar D-identify

Stuur je technische vraag naar support@d-identify.be
Wij proberen zo goed mogelijk en binnen de 2 werkdagen te antwoorden op U vragen!

Wat is de typische levertijd?

D-identify BV houdt je te allen tijde op de hoogte van de levering via e-mail en stuurt je een trackingnummer zodra je bestelling is geboekt om af te halen.

Voor standaardartikelen op voorraad kun je erop rekenen dat we kunnen leveren

1 tot 3 werkdagen voor Benelux

5 tot 8 werkdagen voor andere Europese landen
Aangepaste items zoals Masterlock gegraveerde hangsloten of een Master key systeem voor de veiligheidshangsloten worden op bestelling gemaakt en nemen meestal 4 tot 6 weken in beslag.

Is het veilig om mijn creditcardnummer te gebruiken op D-identify?

Waarschijnlijk. We slaan je creditcardgegevens niet op (dat wordt gedaan door onze betalingsverwerker Stripe, de beste in de branche) en we zullen je persoonlijke gegevens nooit met iemand anders delen.

Mijn bestelling is nooit aangekomen?

Controleer je bevestigingsmail voor het trackingnummer. Als dat niet werkt, stuur ons dan een e-mail support@d-identify.be. Vertel ons wat je hebt besteld en wat je bestelnummer is, dan helpen we je verder.

Mijn bestelling is onvolledig of beschadigd aangekomen?

E-mail ons je bestelnummer en het ontbrekende artikel SKU naar support@d-identify.be,

Onze magazijnmedewerkers zijn getraind om GEEN beschadigde goederen te versturen.

Als D-identify de verzending door TNT organiseert verzekeren wij uw goederen altijd tegen verlies en beschadiging, als u de verzending zelf organiseert raden wij u aan om de waarde van de zending te verzekeren tegen verlies en beschadiging.

Vragen over producten

Kan D-identify mij helpen met de installatie?

JA, de meeste van onze producten worden geleverd met een uitgebreide video-installatiegids in de doos, zodat je het product meteen kunt gebruiken.
D-identify kan een team-view sessie plannen om uw IT-afdeling of de eindgebruiker wegwijs te maken in de software en indien nodig helpen bij het ontwerpen van bepaalde labels.
We kunnen installatie op locatie aanbieden in België en Nederland (prijs in overleg en afhankelijk van locatie en duur)

Heb je nog vragen?

0
    0
    Uw winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegTerug naar de shop