Restitutiebeleid
Geeft als resultaat
Onze polis duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen hoeven niet te worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke gebruikssporen
CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die geopend is
Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties (indien van toepassing)
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je geld officieel wordt teruggestort.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op via info@d-identify.be.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen helaas niet.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@d-identify.be en stuur je artikel naar: Belselestraat 39A, 9520 Waasmunster, België
Geschenken
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar je werd verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal hij/zij je retourzending te weten komen.
Verzending
Om uw product terug te sturen, dient u uw product te mailen naar: D-identify bv, Industriepark West 75, 9100 Sin Niklaas, België
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending van je geld afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat je omgeruilde product je bereikt, variëren.
Als je een artikel van meer dan $75 verzendt, moet je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel ontvangen.